11 Aralık 2013 Çarşamba

DİDİM DAYANIŞMA PANELİ


Eski mahpuslarla dayanışma paneli 24 Kasım’da Didim Eğitim-Sen’de yapıldı.
Didim dayanışmanın örgütlediği çalışmaya İstanbul çalışmasından direnişçi ve aktivist arkadaşlar panelist olarak katıldılar.



Yaklaşık yirmi günlük bir hazırlık sürecinin ardından gerçekleştirilen panele çeşitli siyasi çevrelerde çalışan ya da herhangi bir siyasi faaliyet içinde bulunmayan yaklaşık 80 kişi katıldı.
Panel Wernicke Korsakofflular ve Eski Mahpuslarla Dayanışma Girişimi çalışmasını anlatan slayt gösterimiyle başladı. Daha sonra çalışmanın somut sorunları ve ihtiyaçlarına dönük söyleşi gerçekleştirildi. Bu bölümde sıcak sohbet ortamı yakalandı. Özellikle Wernicke Korsakoff’lular ve eski mahpuslar için alınması hedeflenen çiftlik katılımcılar arasında heyecan yarattı.
Oldukça canlı geçen panelin ardından Didim dayanışmacıları herkese sıcak selamlarını ilettiler.
Didim dayanışmacıları önümüzdeki günlerde dayanışma kahvaltısında bir araya gelmeyi planlıyorlar. Ocak ayının ortasını bulacak bu etkinlikte ekonomik bir katkı elde edilmesi de hedefleniyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder